Jag utmanar mig själv...

Har aldrig gjort en sådan här, men det kan vara lite roligt då jag har lite tråkigt!

1. Hur gammal är du om fem år:
Då är jag 28 *hjälp*
2. Vem var den sista du träffade:
Musse, som står framför mig
3. Hur lång är du:
176cm
4. Vilken är den senaste film du sett:
Twilight <3
5. Vem ringde du senast:
Mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem:
Till Bum Bum:
Du måste komma ner. Detta är för roligt! V flickvän sedan två veckor är här med visum papper till honom. Snacka om att tigga till sig allting. Ha ha ha! Jag döööööör!
7.Vilka är dagens planer:
Försöka shoppa lite!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms:
Skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda:
Skilda..

10. När såg du senast din mamma:
För 9 dagar sen...
11. Vilken ögonfärg har du:
Blåa
13. Har du någon gång hittat en katt:
Ja, min senaste var i April här i Alanya. Den hette Abi och var jätte söt!
14. Vilken är din favoritplats:
Hemma här i Alanya!
15. Vilken plats föredrar du minst:
Min arbetsplats...ha ha ha ha!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år:
Då tror jag att jag är nöjd med mitt liv!
17. Vad skrämde dig som barn:
Fiskar (och fortfarande)
18. Vem fick dig att skratta senast:
Musse
19. Är du för ung för att äga vinylskivor:
Nej, jag ska ha en någonstans...Bad med Michael Jackson var det va och sen någon med svenska landslaget!
20. Har du stationär eller bärbar dator:
Bärbar är smidigast
21. Sover du med eller utan kläder på dig:
Beror på hur varmt det är, alltid trosor och linne eller pyjamas
22. Hur många kuddar har du i sängen:
4 stora fluffiga
23. Hur många landskap har du bott i:
Räknas komuner?!?
24. Har du någon gång spytt på fyllan:
Oh ja!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota:
Barfota eller ett par höga stilettos
26. Är du social:
Ja, det tycker jag....kanske för mycket!
27. Vilken är din favoritglass:
Jordgubb just nu, Algida (turkisk GB)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa ett ställe i Alanya

29. Tycker du om kinamat:
Mums så gott
30. Tycker du om kaffe:
Ja, starkt svart
31. Vad dricker du till frukost:
Kaffe på jobbet och juice om jag är hemma
32. Sover du på någon särskild sida
Somnar alltid på höger sida, men vaknar alltid på magen
33. Kan du spela poker:
Jupp, jag är grym!
34. Tycker du om att mysa:
Ja, men bara med Musse
35. Är du en beroendemänniska:
Hur menar ni nu?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din:
Nej, men Olof Palme dog på min födelsedag, räknas det?
37. Vill du ha barn:
Jag vet inte, gillar bebisar men hatar barn. Fast det är klart att jag kommer älska, iallafall gilla, mina egna
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Turkiska =)
39. Har du någonsin åkt ambulans:
Nej, men det skulle vara lite coolt
40. Föredrar du havet eller en pool:
Pool, gillar inte fiskar
41. Vad spenderar du helst pengar på
Resa, shopping (men nu blir det väl hyra och elräkning)
42. Äger du dyra smycken
Ja, fick ett av Mormor som e ganska dyrt
43. När känner du dig lycklig:
När jag är här!!!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen
Ett sugrör och drack vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner:
The one and only - Fatti....tror inte jag känner en lika rolig. Förutom Emelie of course
46. Välj ett ärr på din kropp
På min vänstra handled - Tack Nicole!
47. Vad har du för ringsignal:
Gülben Ergen - Süprize
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten:
Ja, hittade min balettkjol nu när jag packade sist. Och massa skor också. En kappa som jag hade har min nalle också!
49. Flirtar du mycket
Nej, eller kanske omedvetet men det kallas på mitt språk social. Men jag är upptagen boys!
50. Vart togs din profilbild för din blogg
På Kordon i Alanya tillsammans med Bum Bum
51. Kan du byta olja på bilen:
Jupp, men extraknäcker väl på en Mack =)
52. Har du fått fortkörningsböter:
Nej, men det är konstigt!
53. Vilken var den senaste bok du läste:
Twilight serien
54. Läser du dagstidningen:
Ja, när jag kommer hem och måste äta ensam *tack mamma*

55. Prenumererar du på någon veckotidning:

Nej men jag har gjort på många
56. Dansar du i bilen:
Det händer väl
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast:
Någon Turkisk böne kanal som ropade på Allah
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper:
Det jag ska inhandla på apotek (måste fylla förrådet för flytten, för dyrt i Sverige)
59. När var du i kyrkan senast:
I Januari när jag och Musse var i Istanbul (försökte konvertera honom till kristendomen...ha ha ha)
60. Vilka personer utmanar du:
Alla som läser detta inlägg!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0