Patetisk!

Fy vad patetisk jag är. Sitter här i min soffa med mig själv, och stor bölar.
Sitter och tittar på Stockholm Arlanda. Sitter och gråter då nära och kära möts igen, efter lång tid ifrån varandra.
Tänk att jag snart är där själv och möter min Manyak efter 6 veckor ifrån varandra.

Ja ja, sex veckor är ju inte så mycket. Vi har ju klarat längre.
Har egentligen en del saker som jag skulle behöva göra innan han kommer, då det gäller städning och upp-packning. Men helt ärligt så har jag fan ingen lust.

På Lördag ska jag och Isamail med familj åka till Husby och turk shoppa. Spännande.

Men nu är det reklam och det betyder att jag ska koka en kopp te.


Uppdatering: 4 dagar, 13 timmar och 50 minuter kvar. The countdown is going down!!!

P.S Måste även tillägga att biljetter är bokade för 20 November. Bio med girlsen och Musse.

Först "Twilight" och sen efter det "New Moon", PREMIÄR!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah vad rolig du är. Sappade förbi det programmet. Har ont i hela kroppen,legat i sängen hela dagen och nu är det snart dax för att sova igen....suck. Jag hoppas att jag känner mig bättre tills imorgon.



Jag tror Musse inte bryr sig så mycket om du har hunnit med det ena eller det andra, huvudsaken är ju att ni får träffas och spendera tid med varandra eller hur



Puss på dig

2009-10-21 @ 21:55:24
Postat av: Emelie

Blir sååå trött,hade skrivit värsta inlägget men nu verkar det som att det inte kom med....suck.



Kram på dig

2009-10-21 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0