Blåtira!

Jaha, idag har man en liten blåtira runt vänster öga då. Tror bara att jag haft det en gång tidigare men det var p.g.a. en brännbollsmatch. Men denna gång var det p.g.a. mig, Musse och en nyckel.

Efter två öl igår blev jag lite glad i hatten och bestämde mig för att låsa in Musse i sovrummet. Ha ha ha ha!
Men det slutade med att vi brottades om vem som skulle låsa in vem och vem som kunde ta nyckeln ifrån den andra. Men Musse som är lite starkare än vad jag är fick tag i nyckeln och efter jag kittlade honom så släppte han den och nyckeln samt min knytnäve åkte upp i ansiktet på mig.

Så nu har jag ett litet sår under ögat och över ögat. Min läxa jag lärt mig är att Allah inte tillåter att man låser in en muslim under Ramazan för då förlorar man bara....ha ha ha ha!

Men lite roligt/tragiskt är det när alla frågar om Musse klått upp mig. Vad ska man svara på det?

"No I hit myself"...troligt, men skrattade gjorde jag igår när han rusade ner och hämta is.
Så efter leken låg jag med en ispåse på huvudet medans vi kollade på Twilight IGEN...myyyys!


Puss å Kram nu väntas mat!

Kommentarer
Postat av: Bimbo

Jeah right, vilken story,ska jag belive it or not! Skoja bara.



Puss på dig



Emelie

2009-09-18 @ 20:27:15
Postat av: Mamma A

Yeah Bimbo - Thats what I said - he is in for it when he gets here!

2009-09-19 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0